KISAH KAMII BERDUA :-) ♥


Asalamualaikum . Hey readers ! niyh diaaa . buah hatyy Aida ! sayang gila kat diaa weyy :D dia caring , dia omeyy , dia selalu ada dengan aida . aida tak suka perangai dia yang suka marah marah tuh . sorry too say baby :P tapi , aida sangat sangat menyayangi dia . whoaa . semoga Allah panjangkan hubungan kami berdua . terima kasih Tuhan kerana pertemukan aku dan dia . aku sangat berbahagia dengan dia even selalu bergaduh . haihh :/ normal lha dalam percintaan ada gaduh gaduh . sumpah , bahagia dengan dia . baby , satu i nak cakap , buang perangai ' cepat marah awak tuh ' peace (V) sayangg awakk tau baby ! saya bahagia dengan adanya awak . awak telah mewarnai hidup saya . saya harap awak yang terakhir dalam hidup saya . 


P/S : AIDA LOVE ANWAR  AA _______

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

SILA BERI COMMENT SEPATAH DUA KATA . HEHEHE ^____^