RASA NAK BUNUH DIRI BILA DUGAAN DATANG



asalamualaikum . hey readers . aku betul betul stress sekarang nie . arghh . birthday aku dah nak dekat . lepas tuh pening tahap dead tak tahu nak pakai baju ape . mmbe mmbe aku nak buat birthday party for me . auww . terharu and tak sabar ! dah ajak mmbe mmbe yang rapat dengan aku je . ahaaa . yang tak rapat boleh pergi jahanamm . macam kecik molek tuh . haha . mesti seronok kan ? muehehe . pagi tadi aku online . lepas tuh ada someone IM aku dia cakap "gemuk" haha . lhaa . dak abee rupanya . aku pun invite dia join birthday party aku . dia pun on . so i like it babe . abee sekarang kerja kat Movida Club Hatten Square . wahh kelass kau abee ! :D boleh payung aku masuk sane nanti ;P berbalik pada topik tadi . nak pakai baju ape erk ? tenshion doo . text buah haty dia cakap beli je baju baru . haha . good idea sayangg :) aku harap sangat birthday party tuh berjalan dengan lancar hendaknya . doa kan aku ye kawan kawan :)


# to my bestfriend Ila Dila - kau sabar je kay . ini semua dugaan . kau tak payah layan betina macam tuh . kita kan happy go lucky ? so kita kena chill babe . aku and kawan - kawan kita ada dengan kau . kau bukan sorang . kau ada aku and kami . pasal pakcik jahanam tuh . kau rilex je . nanti kalau dah jumpa dia . kami maki pakcik jahanam tuh . don't worry . pakcik tuh cakap kau , kiranya dia cakap aku dan kami jugak . cubit peha kanan , peha kiri terasa . so you just chill . setiap masalah pasti ada penyelesaian ^_^


P/S : SETIAP DUGAAN YANG DATANG PASTI ADA HIKMAHNYA :)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

SILA BERI COMMENT SEPATAH DUA KATA . HEHEHE ^____^