MATI BUNUH DIRI



asalamualaikum . hey readers . salam satu malaysia ! now masalah datang betubi tubi macam hujan turun . dapat bayangkan tak ? tragis kan cerita aku ? hmm -,- hidup bosan . bosan hidup . i just wanna say life is bored . mesti korang akan judge aku sebab aku cakap macam niyh . mesti korang cakap budak nie dah bosan hidup ke ? err . YES :) itulah jawapan yang tepat dan padat babe ! aku sendiri pun tak tahu kenapa dengan aku niyh . 


# bila dah habis masalah yang satu niyh mama conform pindah dari melaka . dah tak duduk melaka lagi . nak pergi jauh dari melaka . okay . boleh bayangkan nanti macam mana aku rindu kawan kawan and sahabat aku ? hmmm . masalah memang takkan pernah berhenti datang . and pasti ada hikmanya . kita sebagai hambanya harus lha menerima dengan hati yang sabar . Amin :)


P/S : KELUAR DARI MELAKA ????????????????????? LEPAS TUH PERGI MANE ???????? 


TUNGGUUUUUUUUUUUUUUUU ____________________

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

SILA BERI COMMENT SEPATAH DUA KATA . HEHEHE ^____^