PEREMPUAN PALING BERTUAH DALAM DUNIA :) SERONOK ^_^







asalamualaikum . hey readers :) before nak teruskan aku nak cakap " AKU ADALAH PEREMPUAN PALING GEMBIRA " aku nak beritahu seluruh dunia yang aku happy ! 

sangat sangat happy :D malam tadi keluar with kawan kawan . aku dah siap siap
kat rumah lepas tuh tunggu zie datang . dia dah sampai text amir suruh ambil kat 
rumah aku . then gerak pergi makan kat selat melaka kod kalau tak silapp . makan
makan semua dah habis . gerak pergi mahkota . jalan beli tiket wayang cerita 
" the three musketeers " 














sumpah weyy cerita tuh memang best kitorang tengok 3D . aummm ! hero hero
semua handsome ! will you marry me ? harharhar :D tergoda aku wey tengok nye !
dalam tuh aku text skandal skandal termasuk encik buah haty saya Chivas   . btw aku tengok MIDNIGHT so dalam tuh hanya ada 13 orang . so tak menggangu pun . hp aku
silent wey . hahaha . dah text bagai semua .
then sorang bekas skandal reply . " i kat ION nie " omg ! terperanjat aku . lepas tuh aku senyum :) hati dah mula menggila . aku reply lha balik " i pun kat town " start tuh text
text semua . habis cerita the three musketeers keluar pergi kat parking kereta .
kosong je . dah gerak semua . tiba tiba rasa macam ada kereta ikut dari belakang .
err . biar kan jela . mana lha tahu sama jalan . wowo . berhenti traffic light . then
ada kereta putih berhenti sebelah kiri . zie cakap wey usha lha . aku pandang lelaki yang drive tuh . waa . not bad . haha . tiba tiba yang sebelah dia pandang aku . mata dia
mata aku . jantung aku dah laju . lhaa . dia lha bekas skandal aku ! hahaha . puih .
kenal rupanya . dia dah senyum panjang . cehhh :D dia suruh aku ikut dia . dia cakap
nak hantar aku balik rumah . takkan lha aku nak biarkan kawan aku . aku cakap lha tak boleh .dia follow je aku . kemain lagi . kawan kawan aku cakap wahh handsome eyh . weyy tengok orang lha . harharhar . lepas tuh aku tak layan dia . dia merajuk . kesian wey . dah lha follow aku . lepas tuh aku tak layan dia . sorry skandal . i terpaksa jaga hati kawan kawan i . kita keluar lain kali ye :) sampai lha sekarang merajuk . huhuhu . encik buah haty kalau tahu . masak i . :D dah jalan jalan semua . sampai rumah pukul 2 lebih . tidurr :D

P/S : SKANDAL SAYA KAT KAROKE TUH PUN ADA :D

-gadis milik Encik Chivas  

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

SILA BERI COMMENT SEPATAH DUA KATA . HEHEHE ^____^