kenape harus pergi ?


kenape di setiap percintaan datang nya dugaan :( kenape di saat aku mula mencintai kau ingin pergi ? kenape kau ego ? kenape kau buat aku macam nie ? kau faham tak perasaan aku kat kau ? kau pernah fikir tak ? eyh . why ? aku dah jatuh hati kat kau kenape kau nak pergi ? perlu ke kau buat macam nie kat aku ? kenape dari firs time kita kenal kau beri harapan kat aku ? please lha . aku dah tak penting ke ? sanggup kau buad aku macam niyh ? betul cakap orang cinta itu membunuh . seronok kan time kita mula bercinta ? aku rasa dunia macam aku yang punya . tapi sekarangg kau hancurkan semua . ZULHELMI . why ? you know what i love you so much tiger . dalam hidup aku hanya ada kau . kau tak pernah faham aku :(


P/S : aku terasa sangat bila kau hantar video tuh :(

2 ulasan:

  1. Memang sakit bila cinta yg kita dambakan selama ini tak dihargai oleh insan yg bernama kekasih, apatah lagi kita dibuang begitu saja.. tapi,itulah juga petanda terbaik untuk diri dan kehidupan kita pada masa akan datang.
    " memang ALLAH sengaja menemukan kita dengan orang yg salah supaya kita dapat menjadi penilai yg baik. memang ALLAH sengaja menemukan kita dengan orang yg salah supaya kita dapat KASIH SAYANG YANG TERBAIK,KHAS UNTUK DIRI KITA.
    memang ALLAH sengaja menemukan kita dengan orang yg salah supaya kita dapat mengutip pengalaman yg tak semua orang berpeluang untuk mengalaminya.."

    BalasPadam
  2. @qashreena issabella ~ thanks :) betapa sakitnya saya sekarang nie bila jadi macam nie . hurm :( thanks again awak ;)

    BalasPadam

SILA BERI COMMENT SEPATAH DUA KATA . HEHEHE ^____^