kawan yang swett


Hey readers . yana nak cerita siked lha pasal melepak malam – malam . haha  . kenape dengan lepak malam ? haha . yana niyh selali keluar lepak malam – malam . *dah jadi hobi :D haha . okayy . tadi lepak dengan Amir , Mok and Ierza taww . haha . borak – borak cerita pasal macam – macam lha semua kan . tibe – tibe dak Amir cakap

Amir : aidaa . tadi kan aku nampakk ex-boyfriend kau .
Aku : hahhhh ? *muke pelik .
Amir : alaaa . dak *as lha .
Aku : hahhh ? bila masa dia jadi boyfriend aku sialllllll ?
Amir : eleyhh kau tak mengaku pulakkk .
Aku : *buat muka then strett jalannn .

Diorang semua buat muka pelikk . then diorang panggil – panggil yana . yana buat bodoh jee .
Amir : weyy aidaa jangan lha merajuk , alaaa kau niyh touching touching pulakkk .
Mok : weyy dahh takkan merajuk kodd .
Ierza : ida  … idaaa … !

Yana jalan jee auww . sebenarnya yana tak ambil hati pun diorang cakapp .setakat benda tuh diorang cakap yana tarahal lha kan . hahaha . diorang mati – mati ingat yana merajuk . and yana jalan pasal nak belii AIR SOYA . haussss gilaaaa time tuh ! hahaha . kesian kodd kat diorang . dak Amir paling gila – gila lha panggil yana . kesian siott kat diaa .hahaha . yana dah sekerat jalan . then dak Amir datang naik motor . huahuahua . diaa cakapp

Amir : idaaa , takkan kau merajuk kodd aku cakapp . sorry lha . jangan lha merajuk .
Aku : mane ada aku merajuk lha .
Amir : habis tuh kenape kau jalan jee ?
Aku : hehe . aku hauss lha nak beli kat kedai tuhh .
Amir : habiss tuh kenape tak naik motor ?
Aku : *senyum tak perlu kata apa – apa .
Amir : dah – dah naikk aku hantar kau pergi kedai tuh beli airr .
Aku : yelahh *dalam hati tergelak – gelak .
Aku beli air soya 4 . air Fav aku and Amir . haha . dah beli semua . datang balik kat Mok and Ierza . diorang cakap aku merajuk lha ape lha . hahaha . kelakar sangat mase tuh . sumpah tuh kenangan manis bagi aku . swett sangattt !! terharuu gilaa dapatt kawannn macam tuhh . love you korang ! thanks care pasal aku . wekss :P

P/S : aida and yana tuh aku . aku ada dua nama . so jangan lha keliru yee . muachhhh :D salah ke jatuh hati kat kawan sendiri ? opssssss !

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

SILA BERI COMMENT SEPATAH DUA KATA . HEHEHE ^____^