DULU CINTA SEKARANG JADI ABANG ANGKAT


Hey readers . amacam sihat takk ? hahaha . jangan main mercun taw . nanti hilang jari . hikhihik :P yana nak story siked niyh . pasal “ dia “ . act memang aku jatuh hati dengan dia . memang dah jatuh hati . kitorang act Bestfriend baik sangat sangat J hihihi . kalau pergi mana – mana pun selalu dengan dia hari – hari mesti lepak sama – sama . kecuali ada hal hal penting lha . hehe . okay siang ke malam mesti lepak dengan dia auw . seriously . jujur cakap aku jatuh hati dengan dia . hahaha . yang tak boleh blah tadi lha kan . aku , Mok and dia tengah lepak . dia tengah makan auww . then lepas makan aku mintak lighter . lepas tuh lighter tuh ada dalam poket dia . tangan dia pegang food packaging and tangan dia belum basuh lagi . dia suruh aku ambil dalam poket dia . aku terkejut . aku ingat dia main – main enn . aku cakap “sial lha kau . bagi lha cepat “ lepas tuh dia cakap “ ambil jelah , aku dah anggap kau macam adik aku “ wowowow . terkejut sangat dia cakap macam tuh . act aku happy lha jugak enn . sebab dia anggap aku macam adik dia . hehehe . auw auww . happy gila lha aku . aku rasa aku orang paling gembira hari niyh . yes aku mengaku kitorang memang macam adik beradik . sebab kadang kadang keluar mak dia ajak aku jugak enn . hahaha . seronok sangat wey . before niyh dah lama kodd . kitorang tak baik . sebab budak – budak taman aku cakap dia macam – macam . sombong lha ape lha . aku pun bodoh pergi percaya . last – last bila aku kenal dia dalam dalam dia bukan lha macam tuh . dia baik orang nya . aku saying kau abanggg . hahaha . oppssss ! and act dia dah ada girlfriend dah 4 year couple . sweet , aku pun kenal girlfriend dia . sebab dia yang kenal kan . so kitorang pun agak rapatt bersama . hehe . so itu jelah aku nak share dengan koranggg . aku happy weyy hari niyhhh .

P/S : AKU SAYANG KAUU ABANGGGG . BUT KITE TAKKAN PANGGIL ABANG ADIK . SEBAB KITE EN KEPALA GILA  GILA PUNYA . HAHAHA . SUMPAH TERKEJUT APE YANG DIA CAKAPPP . HAPPY !!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

SILA BERI COMMENT SEPATAH DUA KATA . HEHEHE ^____^