"about me" contest by Aisyah

hey readers ! saya berminat dengan Cik Aisyah Blogspot punya contest . OMG OMG . korang WAJIB join okay . haha . let's start now ! :D 


syarat-syarat : *Cik Aisyah .

Small Mini mushroom follow blog ini (suka hati tp make sure update ngn apa2 pengumuman) Small top emoticon
Small Mini mushroom dalam entry contest tu nti, paste-kn banner & link-kan ke sini :) Small ok emoticon


Small Mini mushroom entry tu bg tajuk : "about me" contest by aisyah Small Smilie Icon
Small Mini mushroom tinggalkan link entry anda di sini ^^ Small ok emoticon
Small Mini mushroom tak payah tag , tak pyh letak banner kt sidebar Small nok emoticon
Small Mini mushroom if nk tlg saye, tlg shout2 kt shoutbox kwn2 ehh. huahua. tanak tlg pon tape T_T Small top emoticon





hai semua ! My name is NUR SYUHAIDA B. SAFARUAN korang boleh panggil Aida . Di lahirkan pada 30 / 10 / 1995 . Di besarkan oleh ibu bapa angkat sejak saya baby lagi. Mama and abah menatang saya bagai minyak yang penuh . Saya memang bersyukur sebab di pertemukan dengan Mama and Abah yang sangat menyayangi saya . 


Mama , dia selalu ada bila saya ada masalah . Dia selalu nasihat saya . segala galanya adalah dia . Mama seperti nyawa saya . Jiwa saya . Mama ada bila saya susah dan senang . thanks mama . 


Datuk saya ialah penyeri dalam rumah kami . same macam mama . ada bila saya sudah dan senang . selalu buat saya ketawa macam orang gila . haha :D dia lha segalanya . thanks datuk . 
kawan , sahabat , membe , bestfriend forever ( BFF ) itulah kami . Fazilah Zulkefli and Fazira Hamidon . selalu ada di sisi saya . thanks . bersatu kita teguh bercerai kite rujuk . i love you sahabat . thanks BFF :)

"hehe . banyak sangat ke Aida taip ? jangan marah ye Cik Aisyah . :D senyum siked . ahaa . kan comel . lalala . harap harap boleh menang . Insyaallah "

3 ulasan:

SILA BERI COMMENT SEPATAH DUA KATA . HEHEHE ^____^