boringgg KS ohh KS

hey readers . boringg nya takde KS . grr . korang best lha ada KS . aku niyh jenis bila dah ada punn boringg . so ape aku nak katekan sekarang ada atau takde boringg . seriuss . tak tahu laa kenapee . sekarang tengah takde KS . mula lha nak gedikk nak KS . bila dah ada . boringgg . tak reti hargai . setia ? ohh . itu bukan akuu . aku takut setiaa . kalau aku setia aku selalu d tipuu . bila aku tak setia si lelaki pulak setiaa . ohh . kacau ! korang untung lha ada KS . --' mane nak cari KS yang baikk punyer ? haha . * bodoh je aku . susah nakk carii lelaki setia zaman sekarang . wekss . boring tahap dead you all ! single better right ? if couple banyak lakukan dosaaa jee . SINGLE BETTER :P  

KS OHH KS :)

P/S : BORING NYAHHH TAKDE KS . 

(KS TUH KASEH SAYANG ) ♥♥♥

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

SILA BERI COMMENT SEPATAH DUA KATA . HEHEHE ^____^