HAPPY MOTHER DAY

 sampul surat untuk mama tercinta <33









hey readers . 8 mei . hari ibu . korang semua mesti tahu kan ? takkan lahh tak tahu kodd . oke . aida buat kad ucapan untuk mama . special gila untuk dia . yelaa . aida kann masih bersekolahhh and tak bekerja . so hanya buadd kad jelaa . yang penting IKHLAS . hehe . korang nak tahu apa yang terkandung kat dalam surat tuh ? haha . SECRET dohhh . aku nak suprise mama aku malam niyh . kenapa malam sebab aku nak dia baca sebelum tidur . haha . aku nak letak kad niyh kat atas katil dia . and nak dia baca . i love you mama . muahhhh . mama lah segala nya . mama menatang aida bagai minyak yang penuh . tak bagi tumpah walau sedikit punn . alhamdullilah . aida bersyukur dapat mama . spoting sangat . mama memang terbaik . abah punn sama . nenek . abang abang yang sentiasa ada dengan aida . thank you so much . 

p/s : aku sayang mama ketad ketat . love love love !

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

SILA BERI COMMENT SEPATAH DUA KATA . HEHEHE ^____^