aku tak suka .

hey readers . kau nampak kan tajuk atas tuh ^ "aku tak suka" . haha . tak suka apa ? oke . senarai tak suka adalah seperti berikut :

1 . TAK SUKA BERAMBUT PANJANG . - sebab aku RIMAS . sebab PANAS . sebab aku daripada kecik tak pernah berambut panjang . panjang macam mana aku maksud kan ialah panjang sampai ke pinggang . ouh shit . memang aku tak suka . serius . dah lah panas gila . adoi . tak boleh blah .

2 . TAK SUKA BERPELUH - aku tak suka part niyh . memang haram jadah lah kan . korang suka ke ? haha . no comment ! berpeluh adalah sesuatu yang merimaskan . memanaskan . menyakitkan HATI . *kalau berjogging , bersukan LAIN lahh yee !

3 . TAK SUKA KAWAN YANG PENTINGKAN DIRI - ini best . haha . oke macam bila dengan boyfriend lupa kawan . bila kena TINGGAL cari kawan . AMBIK KAU ! aku punya jenis kan macam niyh FAMILY FIRST , FRIEND SECOND , BOYFRIEND THIRD . haha . bukan apa . kau jamin ke BF kau sekarang akan kahwin dengan kau ? huhu . whatever devil . niyh pendapat aku lahh kan . ORANG LAIN - LAIN . so terserah kau lahh . haha . very the kejam :D

4 . KAWAN MAKAN KAWAN - ini hot . memang aku menyampah sangat lah part niyh . memang hate habisss lahh . bila depan kita . fuhhh . pijak kuman punn tak mati . belakang . macam haram dohh . serius . kau faham faham lah kan . kawan tikam belakang . sama jela kan . haha . so you think jelahh .


5 . BILA KAWAN MENCARI HOT - huh ==' ,,!,,


6 . BILA KEKASEH TAK DI ANGGAP KEKASEH - luu pikir lah sendiri .


7 . BILA HAK KITA JADI MILIK ORANG LAIN - i hate this part .


8 . BILA MANUSIA TAK TAHU BERSYUKUR - *macam aku . so aku tak suka aku . UNDERSTAND ?


9 . BILA DIA CAKAP I LOVE YOU TAK IKHLAS - fuckin lahh .


10 . BILA AKU DAH MULA SAYANG - ada ada je yang buat SPOIL . ptuii !


act banyak lagi yang aku TAK SUKA . malas nak taip panjang . wa nak angkat kaki lambung dekat dekat . FAHAM ?


tetttttttt ! 


p/s : i love you . muahhh .

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

SILA BERI COMMENT SEPATAH DUA KATA . HEHEHE ^____^