KAWAN

"Ya Allah Ya Tuhanku . kau kuatkan lah semangat aku untuk menghadapi dugaan ini . Ya Allah , aku tahu kau takkan memberi ujian ini kalau hamba kau yang kerdil inii tak boleh . Ya Allah , terima kasih kerana memberi kawan - kawan yang memahami kepada aku . yang boleh berkongsi masalah bersama . aku sayang kan sahabat aku , especially ila and zira . thnkss kawan . aku sayangkan persahabatan kita . lepas niyh kalau ada masalah biar kita jew bersama . kongsi bersama . lepas niyh aku BERSUMPAH aku takkan buat baik kepada orang yang berlagak baik . apa punn kita bertiga jew yang tahu . Yes ! memang ada yang jeles dengan kita . tapy kita niyh budak biase jew . bukan Hot mane punn . kau taa payah jeles taa payah hipokrit . aku taa berminat dengan lakonan kau . PLASTIK GALL ! biar orang buat kita . jangan kita buat orang . aku tahu kau Batak hot yang teramat wahai Plastik Gall ! 

FAKTA : 1catatan 2cerita .

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

SILA BERI COMMENT SEPATAH DUA KATA . HEHEHE ^____^