BERSYUKUR



entry saya hari niyh ialah , BERSYUKUR . okee . bersyukur dengan apa yang kita ada . susah bin menyampah dengan orang yang jenis tak bersyukur . okee . kau Hot . kau enn batak hot wahai AA aku . okeee . from now aku akan berubah . dan terus berubah . aku BUKAN Nur Syuhaida yang dulu kau kenal . aku Nur Syuhaida yang baru and kejam , *Evil Laugh ! okee . too AA . kau teruskan laa hidup dengan ke'HOT ann kau uhh . sampai mane and sampai bile aku nak tengok . bak kata orang putih WAIT AND SEE jelaa . aku nak tengok sape carik sape nanti bila kau daa Tersunggkur nanti . aku tunggu saat manis itu sayang . bukan nak cakap besar or berlagak . tapy orang macam too taa patut d layan baik . wey AA aku taa pena berkire ape - ape dengan kau laa . ouhh lupa kau enn batak hot . bukan nak mengungkit atau ape . tapy cume saked haty . saked wey . terasa sangat dengan apa yang kau buad . ouhh terimass . aku hargai . aku faham ,

FAKTA : imbau kenangan masa silam . sweet memory . we together babe .

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

SILA BERI COMMENT SEPATAH DUA KATA . HEHEHE ^____^