WOI ! CUBA TENGOK BETUL BETUL SIKIT :D



asalamualaikum . hey readers . tadi petang pergi Bakery dengan ila dila . lepas tuh . dah pilih pilih semua roti yang sedap tuh . nyummm ! memang tergugat iman :D nak bayar semua . auntie tuh tanye kitorang . 


Auntie : ehh , dik korang nie adik beradik ke ?


aku pandang ila , ila pandang aku . then buad muka bustard -,-


Aku : haha . 


Ila : ( cover gelak )


Aku : terima kasih makcik :)


gerak pergi luar kedai . gelak terbahak bahak . lepas tuh i say :


Aku : kau badan macam lidi dan aku macam tong . ada macam adik beradik ke ?


Ila : hahaha . entah lha ngek . aku ada taik lalat di atas bibir . kau takde . haha .


Aku : tahpape je ! :P


gerak beli nasi ayam dan balik .


P/S : moral of the story , bila kita selalu bersama dengan sesiapa pun muka akan jadi sama . HAHAHAHA ( tiba tiba je )

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

SILA BERI COMMENT SEPATAH DUA KATA . HEHEHE ^____^