SORRY SAYA TAK LAYAN SPACE , saya layan Dang-dangg dutt jeee :D



asalamualaikum . hey readers . salam satu malaysia ! dah dua hari berturut turut saya berdangdut . muahaha . aceceh :* seronok okay . ( bukan nak bangga ) <-- ayat tak boleh blah . kelakar tengok makcik - II and pakcik - II joget . HAHA . nak pecah usus perut aku tengok .( okay tipu sampai nak pecah perut ) tapi seriusly okay memang kelakar ! aku tertarik dengan dua perempuan joget . satu agak muda satu lagi umur dalam 40 - an gitu . diorang joget aku tengok je . sebab memang funny gila :) lepas tuh orang tua - tua kat situ memang otai lha . ada yang berduit $$$ <-- ( aku memang mata duitan ) dia kenyit mata . amboi gatal ! haha . lepas tuh ada kakak sorang nie comel gila . ramai jugak lha orang muda . tapi 85% orang tua . ( dangdut le katekan ) lepas tuh ada sis nie ajak aku joget . LOL ( aku buat muka bustard ) segan mak nyah . aku just senyum je kat sis tuh . sis tuh datang dengan boyfriend <-- ( untung ) lepas tuh sis joget dengan boyfriend dia . dalam pukul 2 baru balik . mengantuk nye ! sampai kat padang keladi . aku naik kereta . pandangg belakangg . nampak kereta Antoi . bergoyang hati . ( act aku pun tak tahu ape tuh " bergoyang hati " ) buad bodoh jelaa . sampai pekan . berhenti kedai Ali tajuddin . beli air . keluar je nak masuk kereta . nampak kereta Antoi ada . WTF ! haha . seriusly terkejut gila . ngeee ~ dia tegur . lepas tuh aku cakap " HOI ! " dia senyum . lepas tuh masuk kereta . singgah kedai mamak kat belakang pekan tuh . beli tosei . balik mandi mandi . hairy call semua . masuk bilik tidur .


P/S : bangun lambat memang best ( kena marah bangun lambat -,- )

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

SILA BERI COMMENT SEPATAH DUA KATA . HEHEHE ^____^