KENDURI ARWAH NENEK :(



asalamualaikum . hey readers . malam tadi lepas maghrib ada buat kenduri arwah nenek . tunggu abah balik kerja . lepas tuh abah dah balik dia dah mandi dah solat semua . siap siap dengan mama . aku pakai jubah lengkap bertudung . ala ala ustazah arab gitu <-- :P okay . then gerak pegi kampung . sampai je . salam salam saudara mara semua . ngeee ~ senyum terpaksa ^...^ Ha Ha Ha . lepas tuh diorang solat maghrib beramai ramai . abah , aku , mama , uncle sham , auntie ros , and sape lagi tahh . lepas tuh baca yassin . lepas tuh lepak kat tepi rumah beramai ramai . hanya family je . lepas tuh uncle sham buad lawak . Ha Ha Ha . semua gelak . pecah perut aku duduk dengan uncle gila aku nie . lepas tuh solat isyak . lepas tuh makan makan . okay menu : 


IKAN BAKAR 
NASI LEMAK
SAMBAL KUPANG
SAMBAL UDANG
KUIH MUIH 


sumpah sedapp auntie auntie aku masak . aku tambah dua kali . Ha Ha Ha . wekss biarlah :P lepas tuh borak borak semua . nak balik uncle sham ikut sebab nak keluar dengan abah . dah balik semua . mandi mandi . tengok tv kejap cerita Bertaut Kasih . sedih cerita tuh doh . hahaha . okay byee :)


P/S : kuih ungu tuh sedap :D

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

SILA BERI COMMENT SEPATAH DUA KATA . HEHEHE ^____^