dia seorang ibu yang tabah menghadapi segala dugaan :)



asalamualaikum . hey readers . salam satu malaysia ! hari nie aida nak story pasal KETABAHAN SEORANG IBU :) mama , seorang ibu yang tabah menghadapi onak duri kehidupan . walaupun badai yang mendatang . dia tetap tabah mengharungi semua dugaan . aida mungkin tak sekuat mama . dugaan datang bertubi tubi tapi mama ? tempuhi dengan penuh kesabaran . dari lha aku kecik sampai besar . mama tak pernah putus-putus mendidik ku dan abang abang ku supaya menjadi orang yang berjaya kelak . abang - abang aku semua masuk UNIVERSITI . aku je tak sebab malass . mama melayan ku dengan baik sekali . walaupun ada dia marah marah . tapy marah ibu ke anakk nya lama mana ? mama , orang nya tabah ! segala tohmahan daripada mulut mulut yang busuk ini di tepis nye . dia menghadapi dengan penuh kesabaran yang mungkin tiada pada aku dan orang lain . aku kagum mendapat ibu seperti dia ! aku tak dapat bayangkan hidup aku tanpa dia . mungkin hidup ku tak akan bermakna lagi . ibu yang banyak tempuh dugaan seorang diri . ibu yang membesarkan kami 5 beradik . ibu yang sangat sangat tabah . mama , aida sayang mama sangat . aida kuat lagi sebab mama . mama banyak memberi dorongan kepada aida . jangan buat jahat lha ape lha . mama you're the best in the world . kau seorang ibu yang tabah ! ibu kau lha ratu hatiku :)


P/S : SEKALI LAGI AKU INGIN CAKAP , - MAMA SEORANG IBU YANG TABAH -


Khairani Saad i love you so much 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

SILA BERI COMMENT SEPATAH DUA KATA . HEHEHE ^____^