KAU DAH GILA KE !! BUNUH DIRI !!!


asalamualaikum . hey readers . salam satu malaysia ! 


.
..
...
.....
.......


# bangun pagi , ejat call lepas tuh mandi mandi . siap siapp pakai busana comell :D ejat datang rumah amek aku , naik kereta . jyeahh . pergi rumah ziera . call ila suruh siap pakai baju comel hitam datang rumah ziera . LIKEE . lepas tuh lepakk sampai lebam . ejat balik kejap sebab nak keluar dengan family dia . dia cakap FAMILY FIRST . haha . okayy . kitorang 3orang pergi rumah amir . makan makannn . dah habis semuaa . lepak rumah ziera balik . makann lagii . sedapp dohh . haha . panggil shamm . lepas tuh lepak dengan sham and mmbe dia . memang best gilaaa ! kelakar habisss :D round - round semua . lepak minum . ila pergi keluar dengan abang angkat dia . kitorang tinggal berempat . lepas tuh sham dengan kawan dia tuh balik mandii rumah nenek nya sebab diorangg dari cheras . auww ! matrempit ! aku and ziera tunggu kat rumah . zuhair anak buah aku ada . main dengan dia . haha . diaa comell gilaaa . macam korean boyy :D sham text cakap dah semua . aku dengan ziera pergi snooker lepakk . haha . amek fatinn . lepak lepak semua . sham ajak pergi townn . aku and ziera cakap on je . hihi . fatin balik sebab buah haty dia nak datang rumah . aku balik tukar baju semua . last last tak jadi . sebab ziera takutt . arghh . WTF ! aku pun chill je sebab kawan kan . sham dengan mmbe dia bengang je . diorang pun pergi je berdua . tinggalah aku dengan ziera . then call amir ajak lepak . lepas tuh pergi kedai mamak . makan makan minum semua . dah habis tuh amir balik . lepas tuh aku dengan ziera pergi teman merak . tunggu ejat balik keluar dengan famiy dia . huhu . pastuh ila sampai . kitorang lepak 3 orangg . ejat pun sampaii . ejat ajak pergi townn . yeahh ! hantar ila balik . lepas tuh ejat amek aku dengan ziera pergi townn . lepakk makan MCD . thankss ejatt belanjee kamii berduaa . sukee :D lepas tuh dah jalan jalan semua . balik ejat bawak kereta macam DRIFT siall . cuakk akuu . haha . then ada part kat trafic light . ada mamat niyh naik satria turbo . haha . ejat menganjingg . bakar bakarr mamat tuhh , hahaha . tak boleh blahh . lampu hijau jee . ejat pecutt meninggalkan mamat tuh . pehh . mamat tuh makan asapp jee beb . diaa kejar kitorangg . haha . malangnya ejat bawak macam pelesit . laju gilaaa . aku dah nak nangiss . sebab takut tak sempat kawin dengan ZULHELMI BIN KAMALUDIN . haha . dah sampaii rumah semuaaa . aku pun penattt . kbyeee #


P/S : CAN I BE LESBIAN GIRL ? HAHAHAHAHA .

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

SILA BERI COMMENT SEPATAH DUA KATA . HEHEHE ^____^