MATI HIDUP BALIK ,



asalamualaikum . hey readers . salam satu malaysia ! aida rindu dengan sahabat lama sekolah rendah dulu . 

-SK DURIAN TUNGGAL . rindu sangat sangat . rindu aku buli kanak kanak kat school tuh . haha . jahat doh geng aku kat sekolah rendah dulu . haha . macam macam buat kat sekolah tuh . memang tak boleh blah . " Atiyah and the geng " gelaran geng kami , cikgu sekolah bagi . memang top 1 geng budak jahat kat school dulu . sumpah rindu ! ada enam orang dalam geng kami ! hahaha .

- ATIYAH .
- AIDA / BED .
- SHAHIRA MOK .
- FAZIRA / MIDON .
- AYU / MOK .
- ATIQAH / NYAMOK .

pernah kantoi smoke kat sekolah time tuh . guru besar panggil panggil geng kitorang . sumpah tak boleh blah ! dak atiqah and ayu yang buat kantoi . aduhh . kacau duhh -,- haha . redha jelah bila dah kantoi . cikgu semua pandang serong kat kami . sorry teacher . tuh semua zaman sekolah rendah :D mintak maaf lha teacher semua ye . kitorang kalau rehat mesti lambat . pastuh beli makanan guru . memang macam anak orang kaya ahh *bajet :P tapi serius lha kitorang jarang gila makan makanan untuk pelajar . puihh . hahaha . sikit dan tak sedap . perut kami macam perut harimau . muehehe . 

# SMK DURIAN TUNGGAL - form 1 ada yang dah berpecah . tapy still berkawan baik macam dulu . ngam dohh ! time form 1 aku baik dengan aqila and aien . haha . selalu buli teacher lim ( perempuan ) . teacher matematik kami . muahaha . kalau dia mengajar kan kitorang kat belakang menyanyi . lepas tuh borak borak . hahaha . alaa time tuh bodoh . sorry teacher . maafkan kami teacher . cikgu bahasa melayu pula , aku and aqila pernah tiru tandatangan beliau sebab nak balik cepat kodd . haha . lepas tuh kantoi . cikgu BM aku tuh report kat GPK HEM . aku dengan aqila rilex je . sebab aku kawtimm dengan GPK HEM  so tarahal . haha . wa kawtim maa dengan GPK HEM :D GPK HEM aku tuh dia geleng kepala je .    lepas tuh suruh balik class . lepas tuh kat dalam class ada seorang budak perempuan nama Amalina . dia budak macam lurus lha . haha . aku , aqila and aien  selalu buli dia . hahaha . aqila selalu buli mintak duit sen sen jelah , aien pun , dan tak terkecuali aku . hahaha . sorry Amalina . kitorang buli kau . aku selalu poteng sekolah . aku ponteng dengan atiqah . haha . kadang kadang jelah . kalau ada fanshion ape ape baru boleh pergi jahanam . haha . okay lha otak dah jem tak tahu nak taip apa lagi . kbye ! 

P/S : INI SEMUA CERITA DULU . SO AIDA RINDU SANGAT ZAMAN SEKOLAH :)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

SILA BERI COMMENT SEPATAH DUA KATA . HEHEHE ^____^