KAWAN TIKAM BELAKANG ! KAWAN MAKAN KAWAN ! TAK SANGKA BETUL !!!



asalamualaikum . hey readers . " KAWAN TIKAM BELAKANG " " TALAM DUA MUKA " ayat yang biasa orang cakap kan . BFF ? bestfriendforever kata nya . ayat tuh memang layak sangat untuk orang yang tak reti menghargai kawan . sahabat ? bukan lagi sahabat tapi musibat . 


PART 1 - JELES .


- awak cakap saya jeles awak kawan dengan amir ? memang silap lha . amir dah ada girlfriend . girlfriend dia baik dengan aku jugak . kau kawan baik aku . girlfriend dia pergi PLKN 3 BULAN . tiba tiba dak amir nak couple dengan kau . kau yang nak kemaruk sangat dak amir kenape ? perasan sangat dak amir cinta kat kau . hello kawan . dia dah couple dengan girlfriend dia 4tahun lebih . engkau ? baru beberapa minggu je . otak kau letak kat mana ? kau ingat amir nak kau sangat ke ? dah tentu dia dengan girlfriend dia sayangg . kau cakap aku jeles kau couple dengan amir ? haha . aku dah anggap dia macam abang aku lha wey . and dia pernah cakap yang dia anggap aku macam adik dia . faham tak bodoh ? kau batak sangat taksub sangat yang konon nye dak amir ye -2 nak kau . jangan jadi pandai sangat lha ye :)


Part 2 - MUSUH DALAM SELIMUT .


kita ada 3orang BFF . bestfriend forever . termasuk kau lha sial . kita ada seorang musuh ketat . kita 3orang tak suka dia , benci dia . tiba tiba kau boleh baik dengan musuh sendiri . bukak pekong aku dengan ila . cerita macam semua yang kau tahu kat musuh kami ? ape punya kawan lha kau niyh lahanat ? aku dengan ila tersetap bila dengar perangai kau yang macam sial nie . sampai haty kau kan buat macam nie ? kau nie memang tak sedar di untung . tak sedar diri . perangai macam sial je wey kau nie . aku tak boleh tengok muka kau . muka tak bersalah kau tuh . selamba je kau buat muka tak bersalah . baik dengan kitorang rupanya bersebab kan ? kau memang the best drama queen . sebangsat bangsat aku . aku takde lha sampai nak tikam belakang kawan sendiri . kau tuh ? muka je baik . depan mak bapak , depan orang ramai bukan main sopan lagi . belakang ? Tuhan jelah yang tahu . kau dengan minah tuh sama lha . aku benci kau . benci kau . benci sangat .  macam mana lha aku boleh kenal lepas tuh baik dengan orang macam kau nie ! kau baik dengan family aku . hari hari lepak sama sama . tapi tikam belakang ? kau nie manusia jenis ape . aku ingat kitaa nie kawan sampai bila bila . tapi perangai kau macam sial kan ? fuhh . terbakar hati dapat kawan macam kau nie weyy ! kau memang tak layak di beri layanan yang baik . 


lie and backstabber ;)


Part 3 - TAK SUKA .


kau cakap dengan musuh . yang aku dengan ila tak suka kau couple dengan dak lie . ye memang aku tak suka dan ila pun tak suka dan ramai lagi yang tak suka . kau tahu kenape kitorang tak suka ? sebab dia pukul kau . bila gaduh je dia pukul kau . memang setiap kali gaduh memang dia pukul kau wey . takkan tak ingat ? kau sendiri yang kena pukul . macam macam dia cerita kat orang pasal kau . time kau dah putus dengan dia . dak lie bukak pekong kau dengan dia . apa yang kau buat dengan dak lie . semua dia bagitahu orang . macam tuh kau nak buat suami ? kau memang bodoh weyy . sangat sangat bodoh . kau ada satu benda tuh . benda boleh buat kau malu . tapi kau tak malu pun . sebab kau memang muka tak malu weyy . kau tak percaya yang aku dengan ila dah tengok ? aku dengan saiful orang pertama yang tengok dulu . terkejut aku wey tengok kau dalam tuh . baju warna pink . takkan tak ingat kod awak yang buat ? lepas tuh nak buat buat lupa pulak . ramai dah tahu . malas nak kecoh je . ramai jugak lha yang tanya aku termasuk amir sayang . aku nafikan ! sebab taknak kau malu ! sebab kau tuh kawan aku . tapi bila tahu perangai kau serupa hanjing macam nie . menyesal aku pertahankan orang macam kau . tak guna langsung menyusahkan lagi ada . dak lie cakap yang aku ajar kau hisap rokok , minum arak ? kau ingat yang kau pernah cakap dengan aku nak try hisap rokok . aku marah kau . aku tak ajar kau pun sial . aku marah lagi ada . sumpah kau bodoh sial .benci nye aku kat kau sekarang nie . 


Part 4 - BRANDED .


aku beli baju branded semua . pakai branded semua . kau nak jeles sangat kenape ? aku mampu . minta maaf cakap eyh tahu lha kau kurang mampu so jangan lha nak judge orang sampai nak jaja cerita kat musuh kitorang sial . aku nak pakai baju branded kat rumah pun kau nak bising asal ? aku beli bukan pakai duit kau pun . kau nak bising asal ? aku mampu so aku beli lha . aku pakai kat rumah pun biar lha . yang kau kecoh sangat asal ? kau tuh kena kumpul duit dulu baru boleh baju branded kan ? minta maaf cakap . aku tak pernah nak menunjuk . kau terasa sangat kenape ? sebab kau takde ? pakai je apa yang kita ada . ukur baju badan sendiri ;)


Part 5 - MAKI .


kau cakap kat musuh kitorang yang aku tengking mama aku ? yeaa memang aku buat macam tuh . tapi takde sampai maki hamun macam kau buat ibu kau sayang . berapa banyak kali kau maki ibu kau . sampai aku suruh kau cakap baik baik dengan ibu kau . aku boleh tegur kau . kenape kau tak boleh tegur aku ? sebab kau tahu yang kau tuh lebih teruk sampai maki maki ibu kau . kan ? kita pernah jalan 3orang . kau aku ila . ibu kau tanya nak pergi mana masa tuh . kau jawab " PERGI MAMPOS LAH " aku teruk ke kau yang teruk ? masa nak keluar malam dengan dak amir dengan mak dia . ibu kau tak bagi . abang kau pun tak bagi . kau maki ibu dengan abang kau ! kau cakapp ibu kau " HANJING " depan ibu kau pulak tuh . kau nak cakap aku ? kau tuh seribu kali sial . tak guna langsung . kau datang kedai . lepas tuh merayap tempat lain . kau cakap dengan ibu kau yang kau kat kedai . tapi merayap tempat lain . baik sangat ke kau ? penipu . talam bermuka muka . 


Part 6 - CALL .


aku selalu call mesej ajak kau lepak kedai . sebab aku bosan . sebab aku anggap kau kawan . tapi kau ? lawan kan ? talam bermuka muka . tikam belakang . baik dengan kitorang bersebab . fuck lha wey .


PArt 7 - MEROKOK .


aku pakai tudung . aku merokok . so ape masalah kau nak cerita kat orang sana sini lebih lebih lagi kat musuh kitorang ? aku beli rokok pakai duit aku . eyh . semua yang aku buat atas muka bumi nie aku tanggung sendiri . dalam kubur sorang sorang jugak wey . daripada aku anggap kau kawan street jadi lawan . 


Part 8 - BAIK .


kau tiba tiba baik dengan musuh . kau cerita pasal aku and ila dengan orang orang and musuh kitorang . kau dengan minah tuh sama je . dua dua sial . aku benci kau wey . 


gadis baju coklat :)

satu je aku nak cakap . kau akan tersungkur suatu hari nanti . Tuhan tuh maha adil . Allah akan balas semuanya . jangan risau . tak cepat , lambat . ingat tuh . and rahsia kau bukan sikit tau . banyak sangat , kat celah celah kuku aku je rahsia kau . apa perasaan ibu kau bila tahu apa yang kau buat dengan lie kan ? kesian . tapi aku takkan bukak mulut . biar ibu kau tahu sendiri . mesti ibu kau sedih kan ? kau nie pentingkan diri . sayang seribu kali sayang dapat kawan macam kau nie . bukan aku taknak cerita depan depan dengan kau cuma aku nak jaga satu lagi perasaan . bukan mudah nak jaga perasaan orang . so aku kena jaga hati semua pihak . faham ? nie blog ila , baca belog dia KLIK SINI ;) cari tajuk " THE END " 


P/S : anggap kawan tapi di balas dengan lawan ┌∩┐(◣_◢)┌∩┐

4 ulasan:

  1. sabar hokay .. orang macm tu pegi jalan lah ! tinggal kan je.. just g to hell .HAHA . i plak yang emo kan kat blogg u ni.. haha .. ramai lagi kawan y better than her :)

    BalasPadam

SILA BERI COMMENT SEPATAH DUA KATA . HEHEHE ^____^