MABUK DAN MATI PADA TEMPAT KEJADIAN ♛



asalamualaikum . hey readers . salam satu malaysia ! i have a great birthday party yesterday . alhamdullilah semuanya berjalan dengan lancar dan baik baik saja . senarai orang orang yang wish dalam adalah seperti ;

- 1 . FAZIRA BFF - say : Happy Birthday sm0ge pnjg um0 d'murhkn rzki..amin..

- 2 . ENCIK BUAH HATI - say : hepy bezday sayangku.sem0ge kau pnjg um0 sentiase..aku nak k0l kau tp bising dlm kete nie. ( *baru balik tengok bola N9 )

- 3 . MAMA - Happy Birthday Anak Mama . Blah Blahh Blahhh <3

- 4 . SKANDAL - SAYANG MAMA HAPPY BESDAY OKE.SYANG MAMA LAJU :)

- 5 . ILA BFF - Happy bfdy.dgn mke pisat2.muah3.loce u bff.smge rzki kau murh. :-*

- 6 . EX - Happy Birthday gemuk ranggi :)

- 7 . Aiena - Uittt hepy burfday..slamat ae tua yee yunk....

- 8 . KEKASIH GELAP - Happy besday sayang , smoga pnjg umur dan dimurahkan rezeki ok .

- 9 . SAIFUL - hehe . bnglo xmampu r krdt 2 sen ny je yg tmmpu pape un hepy besday may g0d bless you.....Da tue da......haha..

- 10 . JIEHA - Hepy bufday beby.ILOVEYOU *jieha 

- 11 . SISTER IN LAW 1 - salam.. HAPPY BIRTHDAY adik comel along!!Semoga mnjd anak yg solehah & berjaya dunia akhirat , amin...I LOVE U..muuah3..zuhair n zhareef kirim kiss kt mak su ;P

- 12 . SISTER IN LAW 2 - Happy Birthday 2 u! Happy birthday 2 u! Happy birthday to aida.. :-D happy alwiz..from kak dayah.

- 13 . INTAN - HapPy BeFdaY to YoU...!!! SeMoga PaNjaNg UmuR,mUraH ReZeKi dAn Ceria SlaLo....=)

- 14 . NADIA - hey sayangg epi besday au cute , hope dpnjg an umo & dmrhkn rezki . amin , hee engt lg ta ?

- 15 . FACEBOOK - WISH DI FACEBOOK <3 

okay . 30 OCTOBER 2011 . i have a great Party with sahabat and kawan kawan . serius memang best gila . sambut kat karoke BAR di melaka raya . memang hebat . tema colour my birthday party HIJAU . ila yang pilih kan my BFF . dalam karoke BAR tuh memang macam VIP . Amir order Tiger One Bucket . amboi . nak minum chivas tak mampu :D whatever -,- aku dah melalak nyanyi . lepas tuh potong kek . auww . kek buah buahan . sedap gilaaa . atas ada doremon . WTF ? haha . aku dah enambelas bukan enamtahun . wawawa . kawan kawan aku kejam ! :D dah habis kan masa 2 jam dalam karoke BAR tuh kitorang pun blah pergi makan A&W . haha . orang payungg memey sedap :D dah jalan jalan semua kitorang call Pakcik CAB ( teksi ) balik naik Cab . sampai rumah aku tak ingat pukul berapa . sebab aku sampai je street tidur . aku tidur mati . hahaha . sebab kepala dah stim . whatever orang nak cakap apa . kbyee ;) 



P/S : picture takde sebab . adalah sebab sebab tertentu . thanks pada sahabat dan kawan kawan aku kerana memeriahkan Birthday Party tuh . aku sayang korangggg ! and kepada yang wish thankss yeahh korangg . aku takkan lupa apa yang berlaku semua time Party tuh . sumpah memang best ! love love love ( ( ( )

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

SILA BERI COMMENT SEPATAH DUA KATA . HEHEHE ^____^