x ada manusia yg sempurna





asalamualaikum . hey readers . sihat tak ? hehe . hope sihat ye . hari ini yana nak 
cerita pasal " TUDUNG " kenapa dengan tudung ? ouhh . macam ini . yana dah 
mula bertudung . yana sampai seru untuk memakai tudung pada tarikh 18/9/2011 . 
tapi bermula hari ini baru yana bertudung . mungkin dah tiba masa nya yana 
bertudung . sebab yana benar benar dah bersedia . insyallah kekal . Amin . 
yana rindu nak bersujud pada yang esa . dah lama yana tinggal kan solat . 
dan sudah lama yana bergelumang dalam dosa . Astagfirullah ! Astagfirullah ! 
Astagfirullah ! aku hamba nya yang berdosa . aku terlalu banyak melakukan 
dosa . aku sudah jauh sesat . aku ingin menjadi hamba Allah yang soleha . yana 
bertudung kerana Allah S.W.T . dengan izin dan hidayah nya . 


P/S : aku hamba Allah yang tak sempurna :(                                                        

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

SILA BERI COMMENT SEPATAH DUA KATA . HEHEHE ^____^