jangan ganggu !!






hey readers . mungkin korang semua ingat lagi pasal entri pasal budak nie jugak .
haishhh . bengang nye sayaaa ! TAK FAHAM BAHASA !! yelahh . 
dah sayaa tak reply IM dia tuh . tak payahh lhaa nak dok IM saya lagii . grrr . 
menyampahh betulll  . nak block or remove ?? memang dah terniattt lama dah 
saya pendamm nak BLOCK diaa !! saya bukan apaa . saya memang takde mood 
nak reply IM  orangg orang tak penting like this guy . memang 
rasa nak lempang lempang je crazy guy niee ! yeahh . maybee you all akan 
cakapp i sombong . i tak sombong lha act . but i tak suka di ganggu like this guy !! 
setiap kali saya online . mesti dia akan IM i "hai" or whatever . ishhh . 
saya tak perfect mana pun lhaa . tapy kalau saya tak suka tetap saya tak akan suka . 
orang yang rapat dengan saya tahu lha saya macam mana .


P/S : BENCIBENCIBENCI #mintamaafdarihujungrambutsampai hujung kaki

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

SILA BERI COMMENT SEPATAH DUA KATA . HEHEHE ^____^