tolong lha faham , and faham kan



Hey readers . nak cakap siked lha kan pasal orang yang tak faham bahasa niyh kan . okay macam niyh .kalau korang ada baca entri aku pasal Baca Klik Sini ! mesti korang tahu kenape . act yana dah text dia suruh delete picture yana and friend . see ? die punya kebodohan melampau doh . aku dah text dia bagai tuh esoknya aku tengok Album tuh dah takde auw . tadi aku tengok ada lagi . pehhh . sumpah macam sial . maaf memang maaf . tapy aku and friend still tak boleh terima dia . WTH ?  okay . pegi die lha . aku nak enn dia hal dia . aku hal aku . buad macam kitorang tak pernah kenal selama niyh . never ever forever .  because I hate hate hate she ! whatever lha . yang penting yana nak kitorang memang tak pernah kenal . and picture kat Facebook dia and Blog dia tuhh . yana hope kawan kawan baik dia tolong sampaikan ape yang yana taip kat blog niyh . supaya dia baca . baca dengan teliti dan faham kan apa yang yana sampaikan . sebab yana tahu kawan – kawan dia akan baca . THANKS YOU ^_^

P/S : HOPE TAK DAPAT KENAL DENGAN __________________________ :)


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

SILA BERI COMMENT SEPATAH DUA KATA . HEHEHE ^____^