Mercun VS Melatah

 muke Makcik tuh Terkejut and Melatah ! haha . *spoil lha .
Muke aku Terkejut dan Melatah ! *cover baik punya :D

hey readers . hehe . kite bertemu kembali yeee . [ PEACE ] okayy . kenape TITTLE aku pasal Mercun VS Melatah ? hakhakhak . benda yang tak boleh blah langsung doh korang ! ada seorang makcik niyh datang kedai aku beli topap kann . lepas tuh jiran kedai sebelah aku ada main mercun 3 beradik . act before makcik tuh datang diorang dah main . time makcik tuh beli topap diorang bakar mercun TELUR . korang pernah dengar tak ? kuad bunyi nye ! grr . aku melatah dulu time kat dalam kedai . makcik tuh muke terkejut jee tak melatah . aku ingat makcik niyh steady lha kan tak melatah . kahkahkah . die keluar je kedai . POMMMMMM ! haha . melatah sakan dia ! budak 3 beradik termasuk aku gelakk bukan main lagi . huhuhu . aku pun melatah jugakk . lalala . terkejut jee . bukan sengaja punn . hikhikhik . tapy kalau korang ada mesti funny gilaa weyy . hahaha .


P/S : terperanjat boboy *sepah . 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

SILA BERI COMMENT SEPATAH DUA KATA . HEHEHE ^____^