AKU INGIN BERJAYA !!


Aida ahmad salon & spa
Impian ku adalah untuk membuka Salon & Spa . sepeti yang tertera di atas . insyallah . doa kan aku berjaya mencapai impian aku ini . aku memang berminat sangat dalam bidang kecantikan ini . aku terlalu obses dengan benda – benda seperti ini . aku selalu berangan – angan untuk membuka Salon & Spa . terlalu menginginkan nya . harapan aku adalah untuk berjaya walau dalam apa bidang yang aku ceburi . tapi aku benar benar ingin mendalami bidang Salon & Spa kecantikan . benda benda seperti ini terlalu di inginkan wanita wanita . menjaga kulit . warna rambut semua lha . aku terlalu ingin untuk mengapai impian ini . semoga Allah akan mengmakbulkan doa aku . dan aku akan berusaha . aku harap aku tidak sekadar bercakap saja . dan sekadar melepaskan batuk di tangga . AMIN …..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

SILA BERI COMMENT SEPATAH DUA KATA . HEHEHE ^____^