TERAMAT LAH GEMBIRAA

hey readers . aku nak cerita siked pasal Friday and Saturday akuu . best gilaa weyhh . okayy let's start noww :)


# FRIDAY - auntie ima and family datang rumah aku ambikk . naik kereta jalan pergi karoke MITC . *lepakk . dahh habiss makan karoke semua . gerakk naik KUALA LUMPUR . *memang kesukaan ku . lepass tuhh . dah sampai KL . adikk auntie ima and girlfriend die datang jemput kitorang . hee . act adik auntie ima niyh pengkidd . heee . tarahal lhaa . then gerak uptown danau kotaa . *uptown tuhh aku selalu sangat pergii . dah sampai uptown tuhh . jalann lhaa . thenn !! aku ternampak seseorangg . macam kenall jee . hahaha . diaa pun pandang aku . 22 mata tak berkelipp . aku punn jalan jelahh . mane lha tahu salah orang kann . then HP aku bunyii . akuu dahh dapatt rasaa memang aku kenall lhaa orang tuhh . nak dekatt 10x dia call . bahaha . aku buat bodohh jelaaa . lepas tuhh aku text dieee . blah blahh blahh semuaa . dia cakapp " kenape tak tegur " hahaha . happy gilaa aku . aku dah lha pemalu ! btw diaa tuhh EX aku now dah jadi kawann . wekss . masuk satu kedaii baju kat uptown tuhh then tengokk . lhaa sekor lagi macam kenall . huh . memang kenall punn . diaa senyumm jee . hahaha . DAMN . segan dohh . then jalan jalan pilih baju . beli barang semuaa . gerakk pergi pantai dalamm makann kat situu . heee . dahh habiss makan semuaa . balikk rumahh adikk auntie . haha . dalam rumahh tuh semua pengkid . ada yang bawak girlfriend sekalii . haha . terbaikk . lepakk dalam rumahh diaa semuaa . aku lepak dengan dak amirr . haha . dak amir niyh bestfriend akuu . kitorang memang baikk gilaa . lepas tuh auntie panggil masukk tidurr . sebab time tuh dah pukul 3pagii . haha . auntie dengan anakk diaa angahh tidur bawahh . aku , adik auntie and girlfriend diaa tidur atas katill . haha . adik auntie tidur tengah tengah . woih . segan akuu . hehe . 


SATURDAY - aku bangun nak dekat pukul 11 . haha . tuh pun angah kejutt . bahaha . bangun mandi . leaps tuh lepak dengan amirr . haha . siap siap semua gerak SUNWAY LAGOON . sukee nyee . sumpah best dalam tuhh . rugii sape yang tak pergii . malass nak taipp apaa kitorang buat . panjangg sangatt . hahaha . dah habis mandi gerakk balik rumah adik auntie sebab dia dah beli makanan . dah makan semuaa . tunggu adik auntie mandi . then gerak pergi Icity Shah Alam . dalam kereta aku duduk belakang dengan Amir and angah . aku duduk tengahh . aku dengan amir bergurauu jee. hehe . Icity tuh kann . alaa . yang pokok lampu lampu tuhh . hehe . dah jalan jalan Icity tuh semuaa . then pergi ronda ronda KL jappp . then gerakk balikk melaka . the best part . Amir tidur . aku pun tidur dalam kereta . mulaa nyaa aku yang tidur duluu . lepas tuh dia tidurr . kepala aku kat bahu dia . kepala dia kat bahu aku . see ? hahaha . aku akan ingat sampai mampos kenangan niyhhh . 


P/S : banyak lagi yang berlaku cumaa malass nak taip panjang panjang . MALASS . hahaha . 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

SILA BERI COMMENT SEPATAH DUA KATA . HEHEHE ^____^