tak kesampaian

hey readers . entri wa hari niyh pasaii konvoi . cehhh . nampak tak cartoon menangis tuh ? sebab ape ? sebab wa tak dapat ikut lahh . haha . sial betul kan ?

tadi wa jumpe Amir bestfriend wa merangkap tettt wa jugakk . hahahahaha . *joke . then dia cakap macam niyh 
Amir : "kau nak ikut aku pergi Sagil tak ?" 
Aku  *muke tercengang . 
Amir cakap lagi "nak tak ? pukul satu kang" 
Aku " kau konvoi erk ?" 
Amir : "ha'ah nak tak"
Aku : kau cakap last minute lahh doh ! kalau kau cakap dari semalam ke hape . boleh lee " 
Amir : "budak - budak cakap pun malam semalam" 
Aku : *muke seposen sebab tak dapat ikut .
kalau cakap dengan mama nak ikut amir mesti tak dapat sebab abang lan wa nak pergi jaga kat D-village . so wa lah yang kena handle kedai dia kat sini . tragis kan cerita wa ? haha . sedih sial tak dapat ikutt .

petang kang kalau wa call Amir . mesti dia menganjing . wawawawa .

errrrr ! bengang nye ! kalau dapat ikut kan besttt !

dalam Duka .
ada Ceria .

BUT
  rasa nak ikutt jugakkk . tapi apa kan daya . kena jage kedai jugakkk . Amir pun satu bagitahu Last Minute . ada ke patut ?

booooooo ! apa wa buat sekarang jaga kedai abang wa . yeayyyy ! happy nya . :) senyum tak perlu kata apa apa . hahaha .

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

SILA BERI COMMENT SEPATAH DUA KATA . HEHEHE ^____^