seronok dan penat


 dalam kereta . dah macam tepi pantai !
 yeahhh ! we rockers ! :P

hey readers ! miss you all fuckin damn okay . rindu nak taip entri . nak cerita niyh . haha . kau nak baca baca taknak baca blah . hari selasa 7/6/2011 semalam lahh . aku nak jalan keluar rumah dengan ziera tetibe sedara dak ziera panggil . tanya nak pergi mana . kebetulan sedara dia nak pergi hospital . untung lahh jimat duit aku . lepas tuh amek dak ila kat rumah . then gerak . sampai depan hospital . naik cab pergi dataran . borak dengan pakcik yang bawak cab tuh . haha . ada je benda dia nak bercerita . ponat den mendengar nya . haha . dah sampai dataran nak beli barang aku semua . mula pergi puma tak menarik pergi al-ikhsan tak menarik jugak pergi padini tak manrik jugak pergi brand outlet tak menarik jugak pergi roxy . hati aku dah tertawan . lalala . so aku jahanam kan duit beli barang roxy . bagus bukan ? haha . duit aku . suka hati lah wey . 

abaikan badan aku yang macam badak ! SORRY HP CAMERA TAK MENARIK ! 


nampak kan barang roxy tuh ? baju and selipar . haha . kecik macam tuh punn ratusan okay . selipar yang aku pakai tuh aku beli kat roxy lahh . mahal ! ngeee ! jahanam duit aku . whatever lah kann . lepas tuhh kitorang pergi karoke pulak . haha . best lha dapat nyanyi kan . tanpa mengambil kesempatan terhadap sesiapa . haha . tettt ! dah lepas karoke . pergi lepak dataran . lepas tuh bosan balik . sebab mmbe lagi sorang dah pergi mane tahh kannn . kannnn . -..= then ambil bus pergi MC . sampai MC beli MCD . mama nak kan . bungkus untuk mama tersayang . sampai durian tunggal terserempak dengan cik ima and amir . haha . aku memang baik dengan diorang . dia punn bawak aku and zira pergi rumah anak dia . haha . kat rumah anak dia sempat lagi snap snap picture kat rumah anak cik ima . haha . main dengan anak angah . sayyid . 2tahun . bukan main nakal lagi ! haha . tak boleh diam seminit . tapi best lahh layan budak kecik tuhh . haha . lepas tuh cik ima panggil ajak makan . kitorang pun makan ramai ramai . lepas tuh lepak . ajak amir naik kereta ibu dia pergi pusing pusing japp bawak sayyid . haha . bestt . then dah habis pusing pusing . tengok tv kat rumah angah balik . lepas tuh balik . tetibe cik ima ajak pergi rumah adik dia kejap . bla blaa blaaa semua . malam baru sampai rumah . gila kau ! penat sial aku ! balik rumah mandi then online kejappp . pergi order makanan balik . makan dah semua . tengok tv kejap . then tidur . 


 cik ima ! sorry picture amir takde . :DD

P/S : iloveallilove ! <33 *jangan pening bila baca entri aku .

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

SILA BERI COMMENT SEPATAH DUA KATA . HEHEHE ^____^