perlu koddd rasanya

hey helo readers . entry kali niyh pasal motor . oke kenape dengan motor ? aku makin minat dengan motor . ILOVEMOTOR . sebab ? sebab aku makin seronok dengan motor . 

 well . aku baru enambelas tahun lah kan . tunggu lesen 30/10/ niyh . *bukan main lama lagi ! main motor lah dulu . tahun depan tujuh belas tahun baru ambil lesen kereta pulak . 

aku nak motor 125 . aku dah usha mama aku . dah usha ayah aku and datuk aku . please laaa . nak motor 125 jugak . teringin gila motor tuh . abang aku ada motor 125 . 

tapi aku taknak motor dia . aku nak motor aku sendiri . aku perlukan motor itu . aku makin ghairah nak motor tuh . aku perlukan sangat sangat . 

bukan sebab aku naik merempit ke bagai . tapi aku memang minat motor tuh . MINAT SANGAT OKE ! kalau aku tak dapat motor tuh maybe aku nak menangis sampai lebam . 

aku harap sangat aku dapat motor tuh . please i need gila motor tuh . mama aida perlukan motor tuh please belikan aida . YE AIDA TAHU AIDA BELUM ADA LESEN . 

kalau aida dapat lesen mama promise lah beli kan aida ye . hehe . tahun depan mama beli kereta aida plak ye . aku takut sangat kalau abang aku bantah aku nak beli motor tuh . aku takut sangat sangat . 

p/s : apa yang kita nak tak semestinya dapat kan .  sorry picture pecah pecah . ini picture aida .

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

SILA BERI COMMENT SEPATAH DUA KATA . HEHEHE ^____^