under age leeee

asalamualaikum . helo semua . nak bace bace tak nak blah ye . hehe . oke . tadi yana lepak dengan ieka . then teman die pergi betul kereta dia . lepas uhh die cakap malam niyh nak pergi jumpa "new boyfriend" . pas tuu yana cakap unutng ler . die gelak je . tetibe die tanya . 

ieka : kau couple dengan sape ? (soalan yang bagus ;D )

aku : hehehehehe .

ieka : aku tanya kau gelak pulak . couple dengan sape ? tue ke muda .

aku : hehehehehehehehee .

ieka : hehe , couple dengan sape ? adoi tanya gelak pulak .

aku : hmm , kau ingat tak dulu aku pernah cakap dengan penuh bangga yang aku takkan couple dengan budak UNDER AGE ! haha .

ieka : (senyum ada makna yang tersurat dan tersirat)

aku : hehehehe .

ieka : kau couple dengan sape budak mane ? baye kite kew 17 .  HAHAHAHA .

aku : budak peringgit . 17 . sial laa . dulu aku memang anti couple dengan budak UNDER AGE . tapi sekarang aku pulak yang couple dengan budak UNDER AGE . tujuhbelas tahun aknat aku couple .

ieka : "YA ALLAH" edahhhhh ! haha . tak sangka dohh aku !! budak too muke mesti MATURED kan . kalau tak takkan kau nak dia .

aku : yupp yuupppp yuppp . muke MATURED laa aku couple . wawawawa .

ieka : okee laa too edahh . pakai motor ape ?

aku : haihh . biasa jee . yang penting ada back up belakang . haha .

ieka : back up too yang penting . 

aku : stok geligeli . 

ieka : HAHAHAHA  (gelak besar ) 

aku : malu dohh aku . (sebab couple dengan budak UNDER AGE .)

ieka : alaaa . tak apa laa weyy . yang penting dia oke .


UNCLE KEDAI TOO PUN PANGGIL KERETA DAH SIAP D BETULKAN . HAHA :P 


P/S : MALU YANG TAK TERHINGGA BERO !

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

SILA BERI COMMENT SEPATAH DUA KATA . HEHEHE ^____^