tudung !!!!!

 kan lebih baik NUR SYUHAIDA begini daripada begitu . HAHA .




 kalau hang kan . aku tengok budak - budak yang pakai tudung . comel semuanya . style tudung diaorang . lawa lawa . girl nampak cantik bila bertudung . 




 salah satunya adalah sis aku . si eyda remy . hehe . comel manjang je bila bertudung . kakak jujur nak cakap niyh . kakak memang lawa . baik . :P hehe . peace ! korang usha laa . ini link blog dia . http://eydaremy49.blogspot.com/


 ini dia NUR SYUHAIDA bertudung ! haha . aku nak sangat bertudung sepert dulu . tapi hati aku dah macam batu . insyallah aku akan berubah . sikit - sikit dahulu . sakit sakit dahulu . RIGHT ?  aha .




P/S : HOPE HARI HARI YANG AKU LALUI LEBIH INDAH DARIPADA SEMALAM . AMIN .

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

SILA BERI COMMENT SEPATAH DUA KATA . HEHEHE ^____^