love

asalamualaikum . hey readers . entry hary niyh pasal love . why love ? i don't know . haaty aku memang tengah saked . kecewa about love . apa apa jela . hello . aku baru enambelas lahh . panjang lagi perjalanan hidup aku . tadi gaduh dengan zahin . teruk teruk gak . now AA hanjeng tuhh . dahh lahh . saked jew haty aku niyh . aku saked haty street lah onlinee . lepas uh bukak blog terbaca 1 entry niyh .

http://diarihatiku90.blogspot.com/2011/04/kenapa-allah-temukan-kita-dengan-orang.html

aku tak nafikan memang saked bila cinta yang kita dambakan tak d hargai . hell yeahh . terima jela kan . walaupun saked aku telan jugak . takde diorang aku masih lagi ada FAMILY , FRIEND , especially mama , fazilah and fazira .


iloveyou weyy . korang lahh kawan susah senang aku . thnkss lahh banyak banyak . korang tak putus putus bagi semangat kat aku . alhamdullilah . bersyukur wey ada kawan macam korang . 


p/s : sesuatu yang kita nak tak selalu menjadi kenyataan .

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

SILA BERI COMMENT SEPATAH DUA KATA . HEHEHE ^____^