BUSY MACAM BABY

 gemuk ? tak payah le cakap . memang ,
 datuk aku yang snap . haha . macam hawau .
 aku with my beloved grandfather . <33
gemukk itu aku ,
 datuk aku ler .


hey . entry kali niyh about busy . hah ? apa yang busy too cik yana oii . haha . semalam aku pergi kl hantar datuk aku pergi uma anak die lee kat kepong . hm . mula cheras then kepong last setapak . dah hantar datuk aku sume . stlle . fuhh .masak aku bhai . penat ? tak payah laa cakap . macam gampang . haha . balik pukul berapa entah le ann . pergi makan jap karoke sume . sampai uma tidur terus oke . haha . penat le katekan . pagi pagi mama kejut suruh bangun awal . ape ke hei ? huh . kene jage kedai lerrr . dah mandi sume . siap siap . jage kedai . now online lee . haha . penat ? mesti ler . niyh ada skit buah tangan , HAHAHA .

p/s : kau ada ?? 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

SILA BERI COMMENT SEPATAH DUA KATA . HEHEHE ^____^