rindu

hey , entry kali nih adalah kawan . oke . zull aku rindu kau dohh . bile kau nak balik sini ? sumpah rindu kau tahap gaban oke. aku rindu bile kau panggil aku gemukk . huh ==' agak sial laa . haha . aku rindu bile kie gelak same-same . aku ingat lagi . mule - mule kite niyh kureng rapat . lastly , kite laa yang paling rapat . sejak kau pegi JB , aku bosan weyyhhh . sape nak ambil aku bila aku balik dari tengok wayang . kau jelaa . tapy sekarang kau daa ke JB . sape naa lepak depan kedai aku . sape naa gelak kan aku , sape nak bahan aku ? . sape nak kutuk aku . rindu kau ! rindu naa pergi kedai kak ani dengan kau. lepak same - same . gelak same - same . masing - masing sibuk . aku sibuk kau punn sibuk . kau busy jew dengan kerja . jarang call aku enn ? aku ingat lagi saat -saat kite mula nakk rapat . time uhh kau call aku . kau suruh aku nyanyi . (*hey aku malu laa nak nyanyi ! ) hehe . last - last selepas d pujuk oleh kau . aku punn nyanyi laa . tapy aku ada ingat enn kau enn jangan gelak bile aku nyanyi . serensetif oke . hehe . aku nyanyi lagu yuna - dan sebenarnya . actually time kitorang mule naa rapat uhh time die sedang BREAK dengan GF die . haha . kesian kau zull ! taa apa banyak lagi girl . nanti aku carik enn untuk kau ye ! hah . continue balik aku nyanyi lagu yuna 

"Oh bulan

Yang melayan diriku lagi

Pabila air mata membasahi pipi

Dan lagu-lagu di radio seolah-olah memerli aku

Pabila kau bersama yang lain



Adakah perasaan benci ini sebenarnya cinta

Yang masih bersemadi untukmu

Dan sebenarnya ku mengharapkan

Di sebalik senyumanmu itu

Kau juga merindui aku



Ku enggan

Berpura-pura ku bahagia

Ku enggan

Melihat kau bersama si dia

Oo ku akui cemburu mula menular dalam diri

Pabila kau bersama yang lain



Adakah perasaan benci ini sebenarnya cinta

Yang masih bersemadi untukmu

Dan sebenarnya ku mengharapkan

Di sebalik senyumanmu itu

Kau juga merindui aku"

THEN ! tibe - tibe kau cakap aku nyanyi lagu yuna sebab aku nak kau . babi ye kau ! mane ade sial ! aku nyanyi sebab kau suruh . haha . btw aku tunggu kau balik . hari to kau balik mengejut oke ! tibe - tibe kau follow belakng aku . time uhh aku baru balik beli ape tah kat kedai . sumpah terkejut . aku ingat aku mimpi . rupanya tak ! hehe . gembiranya aku weyhhh ! balik laa keje melaka . memilih laa kau kerja . ;P aku rindu semua pasal kau ! rindu muke kau yang tak berapa nak handsome uhh ! haha . :D tak lahh . handsome3 . kecik haty die nanti kalau die bace . :DDD

FAKTA : aku nak kau jage aku . aku nak kau sayang aku . aku nak kau ! haha . sayang kau zulll ! iloveyousomuch ! kawan ! 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

SILA BERI COMMENT SEPATAH DUA KATA . HEHEHE ^____^