i can do it babe ,

Hey hoi ! kalau laa aku dapat undur masa balik . aku nak ubah semuanya . dari A sampai Z . aku akan ubah segala – galanya . mesti best kan ? tapi apa kan daya aku tak boleh kan . hm . korang rase SINGLE ke COUPLE yang best ? atau 22 . aku niyh bile Single bosan . bile Couple pun bosan . lak aii . ape yang aku tak bosan pun aku tak tahu wey ! haha . aku sangat – sangat laa kurang mempercayai lelaki . tak tahu keanpe wey . hehe .aku anggap lelaki niyh kalau couple hanya untuk memuskan nafsu diorang jew . hah ! betul kew . whatever laa . :D tapi aku mesti laaa nak lelaki yang boleh membimbing aku , sayang aku , care pasal aku , bahagia kan aku . tapi ada lelaki lagi kew macam too ? hanya Tuhan saja yang tahu .  dalam Al-Quran ada mengatakan yang perempuan yang baik untuk lelaki yang baik dan perempuan yang jahat (macam aku ) untuk lelaki yang jahat . sekurang – kurang nya aku cuba berubah jadi yang terbaik daripada yang terbaik . aku mencuba . Alhamdulilah sekarang kehidupan aku makin gembira  d saming Family , kawan , dan Boyfriend ( OMG ! ) . diorang sentiase menyokong aku . Terima Kasih . 



FAKTA : nak yang terbaik .

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

SILA BERI COMMENT SEPATAH DUA KATA . HEHEHE ^____^