sudah balik maa (!)

hey hey . entry kali niyh about "balik" . hehe . siapa yang balik ? skandal saya laa . siapa lagi kan . huh ==, before niyh dia pergi KL . hari ahad hari too . lame kan die pergi . rindu sial kat dia . malam tadi die missed call aku . lepas tuu aku text laa dia . dia cakap dia dah sampai . OMG !! . suke nye aku . ^__^ now dia kat pekan dia cakap . auw . auww . auwww . adriyana nur senyum lebar bhai . HAHA . tadi aku nak jaga kedai enn . aku nampak kereta dia parking depan kedai . pehhhhh . terkejut seyh aku . dalam hati suke . aku ingat dia taa beli topap . rupa nya beli ! lagi laa berdebar aku . dia datanggggg . aku punn buad biasa jela . taa kan aku nakk peluk cium dia . HAHA . atok aku punn ada time uhh , atok aku cakap at die . "wahh . handsome laa" HAHA . aku bantai senyum jew . lepas uhh die cakap "mane ade laa tokk " lepass uhh die senyum jew (bangge laa too orang puji ) taa yaa bangge sangat bang . huhu . nak meet dia kat mane ? any idea ? tell me in SHOUTBOX oke guys ! ^___________^


 nak macam niyh dengan dia . haha . tetttt !

 huh ==, do i care ?

FAKTA : kekasih kau lawa laa skandal ! aku suke tengok kekasih kau uhh ! comel ! macam cina ! <3

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

SILA BERI COMMENT SEPATAH DUA KATA . HEHEHE ^____^