K A N T O I (!)


Hey guys . sebelum yana tidur pukul 1a.m kan . yana terfikir 1bende . hp yana yang kat AA too ada number mmbe dye (!) adushh (!) memang chibai . sebab save in phone memory bukan sim . dalam kegelapan malam too (dalam haty ahh ! mampos aku) mesti dye fikir yang aku niyh perempuan jahat .. xcukup dengan 1lelaki . (dalam hati aku bukan hamak dengan mmbe dye too pun) alaahai . macam mana niyh . and ada lagi 1 benda yang memalukan . pehhh . minggu depan nak hang out dengan AA . malunye aku ! dah laa jumpe dye . malu nye aku . belum jumpe pun aku dahh malu . apatah lagi kalau aku jumpa dia nanti . (buad bodoh jelaa kot) kalau gabra sangat nanti takut die perasan so buad-buad tak tau . aku tahu die tahu die Cuma tak nak bagitahu aku je . adess . kenapa laa aku tak terfikir nak delete number dalam  phone too sebelum bagi die . (agak chibai wey) huhuhu . 

FAKTA : malu tapi still buad-buad cool depan die . ILYSM AA (!)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

SILA BERI COMMENT SEPATAH DUA KATA . HEHEHE ^____^