DO I CARE ? YES ! CARE !

Hey guys . hm . betul ke ?“perempuan yang baik untuk lelaki yang baik” and “Perempuan jahat untuk lelaki yang jahat “ kalau perempuan bajet baik ? macam mana plak ? walau jahat sekali mana pun seseorang too . Allah masih lagi bagi PELUANG UNTUK BERUBAH . right ? kalau perempuan plastik ? depan jew baik bila bersama sang kekasih #%$^%^%&% . tettt (!) hak masing-masing kan . hm . aku sendiri jahat . but itu dulu sekarang naughty jew . kenapa lelaki merosakkan perempuan demi kepentingan diri sendiri untuk nafsu diorang ? WHY ?!! kenapa bila nak kahwin diorang cari perempuan yang baik ? kenapa dia tak cari perempuan yang dia rosakkan too . kenapa lelaki begitu kejam . yang dah ada couple cakap tak ada couple (ouh yeaa biasa darah muda) yang lebih teruk yang dah kawin tak mengaku dah kawin . (FUCKIN) wey perempuan menderita lah wey (!) ye memang kau tak rasa . sebab kau hanya tahu merosakkan perempuan ! kau nakkan sedap ! tapi kau tahu penderitaan seorang perempuan yang kau telah rosakkan itu ? pernah kau ambek tahu ? wey please laa . kita tak boleh salahkan lelaki 100% sebab PEREMPUAN pun sama . kalau tak layan unn tak menjadi bhaii . (adriyana awak cakap awak macam baik) whatever laa . yang pakai tudung plak . ade SESETENGAH jew okay (anda terase ?eyh xcakap awak pun la) pakai jew tudung tapi ? baik bukak tudung laa wey (macam aku dah bukak tudung ) sebab aku jahat bhaii . TAK BAIK HIPOKRIT .  buad apa nak hipokrit (hah ! ape takut makbapak ) eyhh . kat luar kau berani sangat . depan makbapak kau takut . HIPOKRIT laa bhaii . please laa weyhh . aku meyampah perempuan hipokrit naseb tak sebut betine . PEREMPUAN okay . ctew2 niyh sampai esok pun tak habis lolx ! satu lagi saya dah cermin diri saya . anda bagaimana ? cerita berdasarkan pengalaman ilysm .

 bermula lah kisah trilogi cinta 
lelaki curang
 perempuan jeles lelaki curang
 sampai tahap tetttt
 kawen paksa
 isteri curang plak . tettttt ! no comment

FUCK’TA :  LUAHAN HATI AKU ! HANYA AKU ! AKU ! AKU ! AKU ! AKU !!!!!!!!!!!!!DON'T BE HIPOKRIT YEAA .

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

SILA BERI COMMENT SEPATAH DUA KATA . HEHEHE ^____^