macam-macamyang jadi 1/1/2011

pagi-pagi aku tengah tidur hp aku berbunyi ohh sunggguh sial bising nyer aku nak tidur , aku bangun then tengok spew yang call " KECIK " kacau lah pagi-pagi niyh(walaupun aku tahu hari niyh nak keluar but baru pukul 7a.m hahaha) , malas nak pick up ,tapi kengkawan punye pasal aku bangun jalan street g mandi , dah siap-siap sume , aku pown duduk lah kat kedai abang aku kedai abang aku memang buka kedai awal,  then kecik and dak lie dating depan kedai abang aku , bincang-bincang sal hari niyh nak pergi mane kan , dak ziera lom bangun lagi , aku pergi uma dye baru nak mandi , tunggu dye mandi ,lepas too blk uma aku jap , tnggu dorang amek(kecik , acai and lie) , then dorunk smpai ktowg pown berkobar-kobar lah semangat nak pergi sagil , pas uhh kat pekan kte ktowg exciden ouhh shit WTF! huh , nseb baek xde papew , krete jew trok sket , then naek highway g sagil , (jadi jugak wey pergi sagil walaupun kereta dah remuk di bahagian hadapan) dah nak smpai ade plak yang SPOIL ! (%$^%$^$^%^%&)bengang tahap babi lah aku time uhh , last-last g W O N D E R L A N D jew ! dah smpai wonderland siap-siap nak terjun dalam air , HAHAH , ktorg men jelah air smpai KULIT RENTUNG macam keeling ! gelap dah kulit aku , HAHA , xpew tunggu seminggu lagi nak putih balek haha , naseb lah weyh , g mandi-mandi spew suruh , penat mandi makan sume siap , ktorg pown berankat balek , penat gile , balek-balek jew aku street on fb n tulis at blog , HAHA , now tercatat lah , ^^penat gile wey , okay lah mau rehat ,

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

SILA BERI COMMENT SEPATAH DUA KATA . HEHEHE ^____^