kueh tiaw basah vs phone nokia

Heyy guys , yana ade nak kongsi cerita yang agak bodoh , HAHAHA ,tadi time aku lepak kedai makan dengan ziera , ade bende best yang jadi , HAHAHA , klaka gile weyh , aku tengah syok2 makan (nikmat wey makan) HAHAHA , time uhh kitorang syok2 borak , aku lak buad lawak bodoh korang thu x ctew DO RE MI uhh yang part india uhh , aku buad cmnew lam ctew uhh , dak ziera gelak hp aku street masok lam kueh tiaw yang aku makan uhh , aku terkejut ! pas uhh aku bantai gelak HAHAHA , hp dye pegang aku soh , selamat lah hp aku tak ade papew , kalau tak ICU lah jawab nyer hp aku tuhhh ! SELAMAT ! HAHAHA
FAKTA : yana yang suruh dye tolong pegang phone yana , tapi time phone yana jatuh memang ada sedikir perasaan marah dan geram , tapi tak ape , yana pun gelak jugak ,sayang kau ziera !

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

SILA BERI COMMENT SEPATAH DUA KATA . HEHEHE ^____^