my dunia :))


Heyy guys , thnkss coz sudi bace , emm ,ye aku tahu aku nakal gile..aku pernah jadi budak yang paling d benci kerna terlalu nakal..ala..biase lah kan baru nak up..aku bukan nakal ape ...sekarang ialah mase nyew untuk aku merubah semua kenyataan orang yang beranggapan buruk terhadap diri aku yang tak seberapa niyh..aku nak jadi yang lebih succsses!aku takkan berpaling ke mase dulu..bia lah orang nak cakap ape..mulut orang bukan boleh tutup..now aku lebih berhati-hati supaya tak tersilap pilih jalan..aku makin happy dengan hidup aku sekarang niyh..semakin bahagia..aku ade segalanya2..family,kawan-kawan..family and kawan-kawan aku selalu beri support,,thnkss korang sume yang selama niyh nasihat aku untuk menjadi seorang manusia yang berjaya..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

SILA BERI COMMENT SEPATAH DUA KATA . HEHEHE ^____^